niedziela, 18 sierpnia 2013

463. Aktywny weekend!

Wczoraj po zjedzeniu wyczekiwanych cały tydzień sobotnich pankejków zafundowałam sobie biegowy zakup, nowe buty na moją, jak się okazało pronującą stopę, a później... zwiedziłam całą Polskę w jedno popołudnie! :)

Nie obeszło się bez oczekiwania na pociąg na Wrocławskim dworcu (znacie to nasze PKP!)..


Ale już kilka chwil później zachwycałam się Krakowskimi zabytkami...

Po drodze był też sejm, krzywa wieża w Ząbkowicach i kilka innych atrakcji...
Ale ostatecznie nie mogło się obejść bez plażingu i smażingu

I spaceru przy Kołobrzeskiej latarni!

Zjadłam też wielkiego naleśnika i pyszne lody krówkowe, a wieczorem nie mogło się obejść bez małej przebieżki w ramach testu nowych butów! :)
Dziś rano energetyczne (Nutellowe ;)) śniadanie, 26 km już w ramach dobrego sprawdzianu dla butów, a przed chwilą cięższe, ale przecież zasłużone śniadanie! :)

Sałatka jarzynowa, chleb z wędliną i pomidorem.
Vegetable salad, bread with a ham and a tomato.


12 komentarzy:

  1. No to buty są już ochrzczone :)
    Muszę przypomnieć sobie smak sałatki jarzynowej, bo dawno nie gościła u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo jaaa, jakaś wrocławska aura sałatkowa!! :) to żeśmy się 'zgadały' :DD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to ja dopowiem, że identyczne śniadanie miałam wczoraj!:D

      a tak poza tym to świetnie wyglądasz!:)

      Usuń
  3. Fantastycznie wyglądasz :D Super weekend ;)A sałatkę jarzynową uwielbiam, szkoda, że tak rzadko ją robimy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. omomom uwielbiam tą sałatkę ;)
    fajna wycieczka po Polsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ale fajne "zwiedzanie" :D
    uwielbiam sałatkę jarzynową :>

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wycieczka:) Polska w pigułce :)
    test butów musiał być, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, przezgrabna istoto! Zapraszam też do mnie (już mniej zgrabnej istoty:P)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Aż miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, zazdro :D za zwiedzenie całej Polski w jedno popołudnie! :) superwędrówka :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tam super :D
    A sałatkę porywam, uwielbiam !!

    OdpowiedzUsuń
  11. które jarzyny w sałacie?

    OdpowiedzUsuń