czwartek, 3 stycznia 2013

236. Zaspałam. I także założyłam pudełko dobrych wspomnień.

Tak. Ta akcja wybitnie mi się spodobała, a podpatrzyłam to po raz pierwszy u Magdy. Postanowiłam także wziąć udział, ponieważ po pierwsze na koniec roku przypomnę sobie tak wiele drobnych dobrych momentów, a po drugie będę zmuszona nawet w gorsze dni znaleźć odrobinę uśmiechu :).
Postanowiłam połączyć to z roczną skarbonką, więc mam nadzieję, że na koniec roku otworzę pudełko pełne małych karteczek iiiiiii pieniędzy ;)



I pierwszy raz w tym roku zaspałam.

Tost słonecznikowy z serem i pomidorem.
Sunflower toast with cheese and tomato.


6 komentarzy:

  1. Moment, gdy otworzymy te nasze pudełeczka będzie na pewno bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och, tosty na szybko, bo już trzeba wychodzić też mają swój urok. :P
    powodzenia w prowadzeniu pudełeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się zdarza :p
    A kiedyś jadłam takie tosty praktycznie codziennie - niestety tostierka się zepsuła, a notorycznie zapominamy kupić nowej :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety często budzę się za późno.
    Mmmm ja uwielbiam tosty szczególnie z masłem orzechowym i bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezawodne tosty! Zawsze sprawdzają się na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. proste i smaczne ;D
    ta akcja bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń