niedziela, 19 maja 2013

372. Szpinakowy zawrót głowy +Liebster Blog



Kanapki z wędliną, szpiankiem, pomidorem i ogórkiem, zielony koktajl (banan, szpinak, gruszka), jajko na miękko.
Bread with ham, spinach, tomato and cucumber, green smoothie (banana, spinach, pear), soft boiled egg.

Robiłam już jakiś czas temu identyczny koktajl, ale bardziej dlatego, że musiałam coś zrobić z tymi składnikami i nie miałam pomysłu... Teraz było już to całkiem zamierzone, bo to połączenie smaków jest przepyszne, spróbujcie! :)

Claudia u nominowała mnie do Liebster Blog, dawno nie brałam udziału więc odpowiem:)

1. Gotowanie czy pieczenie?
Zdecydowanie pieczenie:)

2. Większa kolacja czy śniadanie?
Oczywiście śniadanie, kolacji jako takich w ogóle nie jadam, wieczorem tylko jakieś przekąski.

3. Dbasz o siebie? Swoje zdrowie, kondycję? Jak?
Staram się w miarę zdrowo odżywiać, nie zapominając również o ruchu! Biegam, a ostatnio zaczęłam chodzić również do klubu fitness. Poza tym przez ostatni rok zrezygnowałam lub ograniczyłam wiele starych, niezdrowych nawyków.

4. Jesteś szczęśliwa ze swojego wyglądu? Jeśli tak, z czego, jeśli nie- co chciałabyś zmienić?
Chyba ciężko znaleźć kogoś, kto jest zadowolony w 100%. Czasem podobam się sobie bardziej, a innym razem mniej;)

5. Jaką piosenkę puściłabyś przy swoich narodzinach?
Hm... "Born to be wild";)

6. Lubisz ryzyko czy boisz się? Kiedy ostatnio zaryzykowałaś?
Zależy w jakich aspektach, każdy codziennie musi podejmować mniejsze lub większe ryzyko!

7. Kiedy ostatnio robiłaś coś po raz pierwszy i co to było?
W środę pierwszy raz w życiu byłam na jodze.

8. Jakie najgorsze i najlepsze danie jadłaś?
Najlepsze: obiad w jednej z wrocławskich restauracji oraz tort Schwartzwaldzki mojego Taty, który kiedyś pokazywałam na blogu - klik!;)

9. Lubisz takie łańcuszki?
Zależy jak często przychodzą i jakie są pytania ;)

10. Pokochałaś bloggera czy to przyzwyczajenie?
Czasem nie chce mi się go prowadzić, ale ogólnie to lubię, to takie małe hobby!

11. Długo pracowałaś na swojego bloga?
Zdarzyło mi się spędzić przy nim trochę czasu, ale generalnie nie poświęcam mu go zbyt wiele.


Nie mam pomysłu na pytania, ale jeśli na jakieś wpadnę, to dopiszę i podam nominacje.


16 komentarzy:

  1. jak jestem we wroclawiu to zawsze w niedziele jem jajko na mięko :D
    ja tez mam bloga o gotowaniu ale dopiero zaczynam.. http://zero0kcal.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jak ja Ci zazdroszczę tych rodzinnych śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dzisiaj zielony potwór i to nawet jeszcze bardziej zielony, bo z awokado zamiast gruszki. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie koktajle uwielbiam w wieelu wersjach smakowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie kolorowe śniadanie! uwielbiam takie, najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować koktajl ze szpinakiem, muszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to się nazywa śniadanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. eh, ja sie chyba nie przekonam do zielonego koktajlu. :c

    OdpowiedzUsuń
  9. robiłam zawsze szpinak+banan, ale z gruchą?:D trzeba wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam, smoothie ze szpinakiem *-* pychotka !! lubię wasze wspólne rodzinne śniadania, tak miło i przyjemnie zjeść razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadam na takie śniadanie, mogę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie podobają się Twoje kanapki. Takie wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne śniadanie ! I jajeczko na miękko maj lof :D
    Dzięki Ci wielkie za odpowiedź w LB, strasznie podoba mi się dobór piosenki hah :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie, zdrowo i kolorowo! :) Zielony potwór, jutro robię! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz częsciej widuję szpinak. Muszę w niego zainwestowac :D

    OdpowiedzUsuń