środa, 26 marca 2014

682.

Kuskus z ricottą i jabłkami w karmelu.


19 komentarzy:

  1. Fajnie wyszły te warstwy super wypakowalas te śliczna miskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże estetycznie podane :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jabłka w karmelu? daaaj spróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuskusu na słodko dalej nie jadłam. Jakoś nie mogę się do tego przekonać..

    OdpowiedzUsuń
  6. te jabłka! powiesz jak je zrobiłaś? musiało być obłędne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne śniadanie, musi być pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jabłka w karmelu? śniadanie idealne <3
    mogę wiedzieć gdzie kupiłaś takie śliczne miseczki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kuskus na słodko to mój smak dzieciństwa, ale jabłek w karmelu jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudo *.* Te jabłka + ricotta- obłędnie musiało smakować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio? Tak kusić?! Jedne z najlepszych połączeń które można wsadzić do miseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie cudowne. Jabłka w karmelu, o mamo! ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. jabłka w karmelu, o matko, chcę! cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Robiłam na oko, ale mniej więcej było tak: na 3 porcje takie, jak w jednej miseczce: ok 50 g cukru (trzcinowy, drobny) roztopiłam na małym ogniu na patelni, po czym dolałam około 3/4 szklanki kremówki i mieszałam intensywnie aż uzyskało gładką konsystencję :) Wtedy dodałam 2 jabłka i łyżeczkę cynamonu i trzymałam to na minimalnym ogniu aż jabłka zrobiły się miękkie.

      Usuń
  15. Ale to musi być dobre ! :D Same te jabłka mogłabym jeść ... hihi ; p

    OdpowiedzUsuń