niedziela, 23 marca 2014

679.

Omlet z serem, chleb orkiszowy z masłem i pomidorem.


12 komentarzy:

  1. taki był mój pierwszy omlet! i pozostał ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wygląda ten omlet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetycznie wygląda ten omlet. Uwielbiam sery każdeg rodzaju, więc taki omlecik jest jak najbardziej dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny!
    z serem uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wstyd się przyznać, ale nigdy nie robiłam omleta na wytrawnie! twój wygląda tak genialnie, a tak się składa, że mam i ser, i jajka na zbyciu! napisz mi, proszę, jak go zrobić ;) jeśli to nie problem oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic prostszego ;) dzisiaj zrobiłam tak: wbiłam 2 jajka do miseczki, doprawiłam solą i pieprzem i mocno rozkłóciłam, po czym wylałam na rozgrzaną patelnię z roztopionym kawałkiem masła. Jak od spodu trochę się ściął, na wierzchu położyłam plaster sera porwany na małe kawałki, a jak był już prawie gotowy, złożyłam na pół i podsmażyłam jeszcze chwilę aż nigdzie nie był surowy i gotowe :)

      Usuń
    2. jutro wypróbuję, mam nadzieję, że wyjdzie ;) dzięki ;)

      Usuń
  6. I doczekałam się wtrawnego śniadanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, zawsze to coś innego, dla mnie bardzo fajny pomysł na śniadanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ten topiący się ser *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Omlet z serem idelany pomysł *.*

    OdpowiedzUsuń