poniedziałek, 26 maja 2014

743.

Manna z twarożkiem, ciasteczkiem owsianym i masłem orzechowym.


11 komentarzy:

  1. A co to za podkładka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle bez zastrzeżeń ! :P
    <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mogłabyś mi doradzić/ powiedzieć co jesz przed i po bieganiem? :P chcę zacząć biegać rano, czasem wieczorem, i nie mam pojęcia co mam jeść przed i po :) Podałabyś jakieś propozycję co ty jesz w ten czas rano i wieczorem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ćwiczyłam/biegałam rano to przed jadłam banana albo kromkę chleba np. z dżemem albo wędliną, po normalne porządne śniadanie.
      Jak wieczorem, to starałam się z godzinę przed zjeść coś sycącego, ale niezbyt ciężkiego, żeby nie przeszkadzało mi w treningu, a po coś lekkiego, z tego względu, że nie lubię jeść wieczorem, a już tym bardziej niedługo przed spaniem. :)

      Usuń
    2. dziękuję, bardzo mi pomogłaś :) a konkretniej co jadłaś wieczorem przed i po? bo nie mam pojęcia co może być np. sycącego ale nie ciężkiego na posiłek przed bieganiem XD

      Usuń
    3. u mnie przed zawsze działały węglowodany proste, np. makaron i do tego warzywa albo jakieś risotto. źle znoszę duże ilości białka, nie mogę po tym biegać... no ale to pewnie indywidualna kwestia. białko starałam się nadrabiać właśnie po- np. kawałek piersi z kurczaka i jakaś prosta surówka albo twarożek z miodem czy serek wiejski.

      Usuń
    4. Ok dziekuje :)

      Usuń
  4. wygląda tak delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Porządna owsianka i cudowny kubek <3

    OdpowiedzUsuń