niedziela, 19 sierpnia 2012

99.

Ja wyraziłam chęć, naleśniki zrobił ktoś inny, a jajecznicę jeszcze ktoś inny, fajnie było! ;)

Pszenne naleśniki z jajecznicą i jeżynami.
Wheat crepes with scrambled eggs and blackberries.

Prezent wyszedł rewelacyjnie :) Ułożyłam muffiny w pudełku obklejonym kolorowym papierem, obsypałam posypką do tortów i dorobiłam kolorowe napisy (bardzo hermetyczne żarty ;)), przy wybieraniu był element tajemnicy w związku ze smakami, zabawa dla wszystkich :) Dziękuję za rady!

Jeśli chodzi o przepis, o który kilka osób pytało, to jako ciasto bazowe użyłam tego: klik!
Do niektórych po prostu powciskałam atrakcje (jak M&M's, ciasteczkowe, czekoladowe), Nutellową i z masłem orzechowym: dałam łyżkę ciasta, na to łychę kremu i przykryłam ciastem. Smaki typu cytrynowa, makowa, kawowa: 3 łyżki ciasta przekładałam do filiżanki, dodawałam kawę, aromat itd. i po wymieszaniu przekładałam do foremki :)

14 komentarzy:

  1. Haha, zdecydowanie fajnie ;) Ale jajecznicy nigdy nie połączyłabym z jeżynami i słodkim naleśnikiem. Chyba mało rewolucyjna jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe połączenie smaków! :)
    jeżyny *.* jak dawno ich nie jadłam!
    super, że prezent się podobał! :) ale kto by nie był zadowolony z tak pięknych i pysznych muffin? <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pomyślałam tak samo jak Magda, "o jeżyny, kiedy ja je jadłam" :) Śniadanie na słodko- hmm jajecznie?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeżyny! *_*
    Sama chciałabym dostać taki prezent. Niedługo mam urodziny więc może? ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy odważyłabym się na takie połączenie, chociaż nie powiem, bardzo ciekawe:D
    oj solenizant na pewno był zadowolony z takiego prezentu^^

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wspólne gotowanie jest wspaniałe:) dużo pryz tym zabawy a i smaki ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego połączenia, aczykolwiek naleśniczki mega pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie widziałam jeżyn i jajecznicy na jednym talerzu ;) ciekawe połączenie

    OdpowiedzUsuń
  9. śniadanko przyrządzane specjalnie dla mnie - lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne śniadanko...ale.. jaka burza smaków ;D
    Bardzo dziękuję za przepis na muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naleśnik ,jajeczniczka pysznie ! fajny początek dnia ;D
    a z muffinakami super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, też chcę takie dostać!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. czasem fajnie jest mieć śniadanie podane do stołu:)
    super, że prezent się udał :)

    OdpowiedzUsuń