poniedziałek, 6 sierpnia 2012

86.

Owsianka na mleku z baby bananami, masłami orzechowymi (zwykłe i macadamia), poppingiem amarantusowym i pokruszonymi ciasteczkami orzechowymi Oli*. Inka karmelowa z mlekiem. 



Mamusi też smakowała owsianka! :)

W domku oprócz Mamusi, Tatusia, różowej pościeli (nareszcie!) i mojej szafki zdrowia czekała też cierpliwie paczuszka...
...od Oli! Z absolutnie najlepszymi orzechowymi ciastkami jakie jadłam (ale po przepis proszę zgłaszać się do autorki ;)). Dziękuję Olu!

33 komentarze:

  1. cudowna paczka! :D jaka to okazja, jeśli można wiedzieć? :)
    no i śniadanie też genialne, ale to chyba wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka, że chciałam Olę zaopatrzyć w masło orzechowe M&S, a koniec końców zrobiła się z tego wymianka z prawdziwego zdarzenia ;D

      Usuń
  2. Nie mogę się przestać wpatrywać w te paczkę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh ta paczka! :D a owsianka ideał <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O maatko, ile słodyczy *.*
    Owsianka słodka i na pewno pyszna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i które masełko lepsze? TO musiało być przyjemne, otrzymanie takiej paczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śniadanie marzenie! Też chcę takie ciacha! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciacha cudne, zresztą owsianka też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsza jest ta kartka z wartościami odżywczymi ciastek (chyba ciastek? :D) : D 142 kcal na taką wielką sztukę to mało! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) A ciastka są naprawdę rewelacyjne i tak rozkosznie orzechowe!

      Usuń
  9. Ileż ja bym dała, żeby moja mama jadła ze mną owsianki!! Pyszne śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznosci :) Fajnie ze wróciłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam powroty do domu! :-)
    ciasteczka, mmm <3 mam ochote porwac jedno! :D orzechowe uwielbiam!
    a owsianka nie dziwie sie, ze smakowala mamie! :-) wyglada cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mogłam zrobić zdjęcie ;< A już za późno :D
    Baaardzo się cieszę, że ciasteczka smakowały. Bardzo się starałam i włożyłam dużo serca, żeby były idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli smakuje tak jak wygląda.. to <3333
    I te ciasteczka *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile słodkości!
    A Twoje dzisiejsze śniadanie spowodowało burczenie w moim brzuszku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak słodko.! :D owsianka z masłem i bananem jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj poproszę taką owsiankę , wygląda przepysznie ! świetne śniadanie <3
    a te słodkości ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Gotujemy tak długo by uzyskać kremową i delikatną konsystencje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maslo i banan, czyli polaczenie idealne! Superslodka paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Banan z dodatkiem słodkości. Pychota! Zazdroszczę takiej słodkiej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. owsianka przepyszna i te ciacha i słodycze... mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten koszyczek rozmaitości. Pychotka!
    Te twoje ciacha krzyczą do mnie- zjedz mnie, zjedz mnie.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne śniadanie, ile tu masła orzechowego! *_*

    I świetna paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam pytanie, czy zanikł ci okres podczas odchudzania i czy go odzyskałaś? ograniczyłam jedzenie, jadłam same bezwatościowe rzeczy i zanikł mi okres, teraz jem dużo, byłam nawet na diecie od dietetyka na przytycie ale okres nadal nie mam, bardzo się martwie, wiem ze to przez moją głupote ale chciałaby to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja na szczęście nie miałam tego typu problemów, ale wiem, że dużo dziewczyn po dietach się z takimi problemami boryka...

      Usuń
  24. owsianka jedzona w towarzystwie mamy smakuje zdecydowanie lepiej! a te baby banany różnią się jakoś w smaku od normalnych?:)
    fajna zawartosc paczuszki, szczególnie te ciacha mi się podobają:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w ogóle się nie różnią smakiem :) To bardziej taki bajer ;D

      Usuń
  25. to się nazywa paczka! zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Mama teraz korzysta z Twoich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń