piątek, 18 maja 2012

6.

Dzisiaj było dużo czasu na śniadanie. Było Acid Drinkers. Była pierwsza próba nowej herbaty ;) I znowu było na słodko.
Najadłam się baaaardzo... Ale to zbyt pyszne połączenie, żeby można było się powstrzymać ;)


Kupiłam dwie nowe herbaty, w Five o clock. Dzisiaj pierwszy raz zaparzyłam... Dokładnie wg wskazówek pana, który mi je sprzedał. Muszę przyznać, że są po prostu nieziemskie.




Budyniowa waniliowa owsianka z twarożkiem i dżemem z owoców leśnych. 
Zielony koktajl (kiwi, świeży szpinak, mleko, jogurt naturalny). 
Zielona herbata malinowo-porzeczkowa. <3
Oatmeal with vanilla custard powder, cottage cheese and berry jam.
Green smoothie (kiwi, fresh spinach, milk, plain yoghurt).
Raspberry currants green tea.

Poza tym wstałam dziś wcześnie rano, żeby zrobić tacie śniadanie. Zrobiłam tosty francuskie na maśle, ze stopionym serem, smażone kiełbaski i sparzyłam pomidora tak jak lubi ;) Dobrze jest czasem zrobić coś miłego dla drugiej osoby i zobaczyć jej uśmiech :)

Bardzo dobry początek dnia.


2 komentarze:

  1. Kiwi i szpinakkk? Rozumiem, że muszę przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  2. smak herbaty zachęcająco brzmi, muszę sobie też taką sprawić koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń